Alle lagertruck produceret af Toyota er nu som standard udstyret med integreret telematik, hvilket gør dem til smart truck. De sidste par har vores teknikere 150 teknikere i Danmark anvendt et fremtidssikret værktøj på en cloud-baseret platform: T-Stream. Integrationen af smarttrucks og værktøjet T-Stream understøtter udviklingen af vores service og vores evne til at give dig endnu bedre hjælp.
T-Stream
T-Stream er et service- og administrationsværktøj, der anvendes af mere end 3.500 serviceteknikere og af back-office servicepersonalet i hele Europa. T-Stream giver teknikere adgang til relevant information integreret i værktøjet. Derved kan teknikere yde bedre service, hvilket optimerer din flådes driftstid.
T-Stream understøtter kundeservice
Et af vores ultimative mål er at gå fra reaktive og traditionelle reparationer som udføres i dag til en mere forudsigelig vedligeholdelse på længere sigt. Med udnyttelsen af fordelene ved vores forbundne truck og gennem analyse af deres data vil det gøre os i stand til forhindre trucknedbrud på din virksomhed. Med denne viden vil vi også være i stand til at forbedre konstruktionen og designet på vores trucks.
Vigtigheden af konnektivitet, når der anvendes T-Stream
Ved at integrere T-Stream teknologien og funktionerne i vores forbundne intelligente truck kan vi udnytte mulighederne for konstant at tilpasse vores service og blive mere effektive. Med de muligheder, som vores intelligente forbundne truck giver, har vi været i stand til at lancere nye funktioner såsom fjernadgang til statusrapporter og muligheden for at sende servicemeddelelser til en truck.
Med fjernadgang til en statusrapport for din forbundne truck kan din tekniker før servicebesøget forberede sig på de fejl, der kan forventes. Dette øger muligheden for at løse dit problem ved første besøg, hvilket giver en mere effektiv drift.
Ved at sende servicemeddelelser til din forbundne truck kan din truckfører få besked fra teknikeren om, at han/hun er på virksomheden. Dette giver din fører besked om at parkere trucken på et bestemt sted, eller om at opsøge teknikeren. Din truck behøver ikke at holde stille hele dagen, mens I venter på, at teknikeren skal dukke op, hvilket giver maksimal driftstid.
Forbedret kundetilfredshed
Med den nye servicefunktion, der går hånd i hånd med konnektivitet, ser vi en tydelig forbedring af kundetilfredsheden. Alle de vigtige funktioner nævnt ovenfor har samlet set øget sandsynligheden for, at en fejl rettes ved første kundebesøg, til 97%.